2007-03-02

صرخه


كنت زهقان مش عارف اعمل ايه ولو عملت حاجه ببقى مش عارف انا عملت ايه

طب ليه ؟؟

قابلتها وكنت رايح عشان اصرخ قدامها بكل اللى جوايا

كنا شايفين مصر كلها من فوق

ايوة كنا فوق

وقلت احكى واتكلم وافضفض واقول يمكن اعرف انا مالى وعايزايه

سمعتنى وقالتلى ايمن انت حد كويس وطيب اوى

استغربت مكنتش عايز رأيها فيا


وقالت


حب نفسك من اجل ان يحبك الاخرين وعندما تحب نفسك ستعرف كيف تحب الاخرين

سمعتها وسكت بس اكنشفت انى خلاص صرخت وهيا سمعتنى ولقتلى حل لمشكلتى

كل ده واحنا فوق شايفين كل القاهره من فوق


ايوة كنا فوق


واكتشفت بعد نهاية اللقاء انى مش بس اللى صرخت

وهيا كمان صرخت وسمعتها وكنا شايفين كل القاهره من فوق


وايوة كنا فوق

فوق قوى


اشكرك
...............................................

88 Comments:

Blogger سلطان الخواطر said...

كويس انا اول كومنت
ايه الصراخ ده كله
بس اعتقد لو انت متضايق
وصرخت هترتاح
هل فعلا لو حبيت
نفسك هتحب الاخرين
انا مش عارف
على فكره البوست حلووووووووو

March 2, 2007 at 11:16:00 PM GMT+2  
Blogger -_- said...

طيب انا كده لازم اتفرج على فيلم الصرخة و اجي اقرا التدوينة تاني

March 2, 2007 at 11:35:00 PM GMT+2  
Blogger عبدالله said...

ايوه يا ابني متكتمش في نفسك لازم تصرخ بس اوعي تعلي صوتك علشان الدوشه
:)

بس هي مين دي بقي الي كانت معاك فوق المقطم دي
:)

تحياتي

March 2, 2007 at 11:50:00 PM GMT+2  
Blogger raspoutine said...

سلطان الخواطر

اول كومنت اخر كومنت النهم المهم انك عملت كومنت وببقى سعيد اوى وانا بقرأ تعليقاتك
ممكن لو حبيت نفسى اتعلم ازاى احب الناس وبالتالى الناس تعرف ازاى تحبنى لانى بقيت واضح وبظهر لهم مشاعرى الحقيقيه مش حابس نفسى وساكت
كان لازم اصرخ وهيا تصرخ وكلنا لازم لما قلبنا يوجعنا نصرخ مش عشان حسينا بالوجع لاء عشان نطرد الوجع
والضربة مدام موتتنيش يبقى لازم اعرف ازاى اخليها تقوينى



ولا ايه؟

March 3, 2007 at 1:41:00 AM GMT+2  
Blogger raspoutine said...

شارم
اتفرج على الفيلم
وابقى تعالى احكهولى

تحياتى يا باشا

March 3, 2007 at 1:41:00 AM GMT+2  
Blogger raspoutine said...

عبد الله
فى حالات لازم الواحد ياخد فيها نفسه ويكتم عشان الكلام يترتب
ولا ايه؟
وبعدين ممكن تكون الواحده اللى انا بقول عليها دى واحده من بنات افكارى يا اخى وكنت بفسحها
ومين قال انى كنت فى المقطم
طيب ليه مش البرج


على العموم انا كنت مستريح اوى معاها وبجد عرفت تعرفنى
وتعرفنى بنفسى من جديد

March 3, 2007 at 1:44:00 AM GMT+2  
Blogger أسوور said...

ايمن

خلتنى عيطت

March 3, 2007 at 2:07:00 AM GMT+2  
Blogger raspoutine said...

ياسمين

عشان تعرفى انى بحب مصر وبشجع الصناعات الورقيه معاكى مناديل


سيبك من الهزار
انا بجد بشكرك على رقتك المتناهيه دى


تحياتى ليكى

March 3, 2007 at 2:23:00 AM GMT+2  
Blogger الدبور said...

ايه ياعم مين دي و الكلام علي ايه

روق كده امال كله بيطلع في الغسيل

تحياتي
الدبور

March 3, 2007 at 2:27:00 AM GMT+2  
Blogger Ahmed Shokeir said...

فيه راي بيقول عندما تريد ان تصرخ وتعلم العالم كله انك بتحب وتقول بصوت عالي انا بحب فلان ، فاعلم وقتها انك بتحب بجد

March 3, 2007 at 3:02:00 AM GMT+2  
Blogger raspoutine said...

الدبور

اولا شكرا للزياره
ثانيا انا مروق اوى اوى
ثالثا وده المهم ايه اللى بيطلع فى الغسيل
احنا كنا بنصرخ مش بنلعب فى الطين
انت فكرتنى بأعلانات مسحوق الغسيل والست نظيفه

والقطنه مبتكدبش

ولا ايه؟؟


وحشتنى يا دكتور

نفسى فى عمليه تخدير تخلى الدماغ صاحى ....ينفع

March 3, 2007 at 3:04:00 AM GMT+2  
Blogger raspoutine said...

استاذ شقير
ده كده كتير اوى
وكلامك دايما عامل زى حكاوى اخر الليل
فعلا

بشكرك يا استاذى

ومتنساش معدنا يوم الجمعه دار الاوبرا الساعه السادسه كوفى شوب الابداع بجوار مسرح الهناجر

March 3, 2007 at 3:06:00 AM GMT+2  
Blogger admelmasry said...

يابختك ياعم

March 3, 2007 at 3:23:00 AM GMT+2  
Blogger raspoutine said...

ادم

مش عايزين نق ابقى تعالى معايا المره الجايه ........ اوكى

March 3, 2007 at 3:49:00 AM GMT+2  
Blogger admelmasry said...

انت واثق م الكلام دا ؟

احب اتاكد بس
هههههه

March 3, 2007 at 11:56:00 AM GMT+2  
Blogger ذو النون المصري said...

اعتقد ان التدوين في حد ذاته صار يغني عن الصرخه لانه هو صرخه لكنها صرخه لها مردود ايجابي عالي جدا
قصه سهله و قصيره معبره في سرعه
لك تحياتي

March 3, 2007 at 2:00:00 PM GMT+2  
Blogger ibn nasser - ابن ناصر said...

ياااه حسيت اني سامع الصرخه

March 3, 2007 at 3:29:00 PM GMT+2  
Blogger قصاقيص said...

كتير كنت بقول لنفسي لما أكون مخنوقة"ياريت أقدر اروح لمكان أصرخ فيه من غير ماحد يتهمني بالضعف أو الحماقة" كنت حاسة فعلا اني لو عملت كده هرتاح أوى
تتش وود.......انت بقي قدرت تصرخ وكمان كان معاك حد بيشاركك الصرخة
انا قلت "تتش وود"... يعني مش بحسد
ربنا معاك

March 3, 2007 at 6:58:00 PM GMT+2  
Blogger raspoutine said...

ادم

يا عم ادم لاء انا مش واثق من الكلام ده
بس اقد اوصفلك المكان
بس نصيحة متروحش لوحدك


اوكى يا عم ادم

March 3, 2007 at 7:36:00 PM GMT+2  
Blogger raspoutine said...

ذو النون المصرى

فعلا التدوين عباره عن صرخة مدفونة او كانت مدفونة جوة كل واحد فينا
بس قدرنا نطلعها

March 3, 2007 at 7:40:00 PM GMT+2  
Blogger raspoutine said...

ابن ناصر



بجد ؟؟؟؟؟

March 3, 2007 at 7:41:00 PM GMT+2  
Blogger raspoutine said...

قصاقيص
بقولك ايه بلا تاتش وود بلا بتاع
انتى شكلك عايزة تصرخى
خلاص اعمل حسابك المرة الجاية
بس متقوليش لادم المصرى

اتفقنا

سلام

March 3, 2007 at 7:43:00 PM GMT+2  
Blogger hosnysoliman said...

كويس انك لقيت حد ومكان تصرخ فيه ناس كتير مش لاقية..الحمد لله..وباذن الله تكون دى اخر صرخة

March 3, 2007 at 10:38:00 PM GMT+2  
Blogger شيمـــــاء said...

المهم ان تكون الصرخة مع من يستحق ايا كان بقى ؟؟؟
مش كده ولا ايه


بالنسبة ليوم التجمع التدوينى
للاسف الشديد غالبا مش هابقى فى القاهرة
بس بأذن الله لو فى القاهرة هاحاول اجى ان شاء الله

متشكرة على الدعوة جدا يا ايمن
و مبسوطة انك عرفتنى مدونتك اللى كانت تايه منى بقالها فترة كتير
سعيدة بذوقك جدا

March 3, 2007 at 11:40:00 PM GMT+2  
Blogger الدبور said...

ماشي يا ريس بس مش قلت لنا دي مين و انت كنت بتحبها و رحت المكان ده و التقيتوا علشان تصرح لها بحبك
و لا ايه عاوزين التفاصيل ياباشا

تحياتي
الدبور

March 3, 2007 at 11:59:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

من غير ما تاخد راي حد
انت حد كويس فعلا وطيب او وابيض من جواك
وانت عارف اد ايه انا بحبك
بس واد يا ايمن انت كنت فوق فين
اوعي تكون كنت في البرج
سيبها علي الله
وهتفرج

عارف ايه الجميل في الموضوع انك قدرت تصرخ
لان في غيرك مش قادر

March 4, 2007 at 12:15:00 AM GMT+2  
Blogger raspoutine said...

بابا حسنى سليمان

انت عارف سهل تلاقى المكان بس مش سهل تلاقى الانسان اللى تصرخ قدامه
ومعتقدش انها ممكن تكون اخر صرخة طول ما احنا عايشين

March 4, 2007 at 1:31:00 AM GMT+2  
Blogger raspoutine said...

شيماء

اكيد الصرخة كانت مع من تستحق اكيد تستحق


وخساره انك مش معانا فى يوم اللقاء التالت
وتتعوض المرات الجايه
ان شاء الله

March 4, 2007 at 1:33:00 AM GMT+2  
Blogger raspoutine said...

الدبوووووووور

انت كده بتتدخل عش الدبابير وانت لسه دبور صغير
وبرضو مش هقولك

March 4, 2007 at 1:34:00 AM GMT+2  
Blogger raspoutine said...

سمراء النيل

اشكرك بجد وانتى عارفة برضو انتى غالية قد ايه عندى
بس مين قال انك مش بتصرخى زيى
ده انا اتعلمت الكلام والبوح بالاسرار منك انتى

March 4, 2007 at 1:37:00 AM GMT+2  
Blogger الدبور said...

ماشي ياعم يا خبر النهارده بفلوس بكرة يبقي ببلاش و الدنيا و الاخرة هتعرف
طيب اقولك ابعتلي ايميل علي ايميل المدونه اصلي انا بيني و بينك فضولي موووت ومش قادر انتظر بكرة

March 4, 2007 at 3:46:00 AM GMT+2  
Blogger raspoutine said...

دبور
$$$$ تدفع كام

March 4, 2007 at 4:11:00 AM GMT+2  
Blogger The Alien said...

كويس إنك لقيت مكان تصرخ فيه
وكمان حد يسمع صرختك
غيرك مليان ونفسه يصرخ حتي من غير ما حد يسمعه

تحياتي

March 4, 2007 at 11:04:00 AM GMT+2  
Blogger Hannoda said...

البوست حلو قوي
وكلامها صح قوي.. حب نفسك عشان يحبك الآخرين وتحبهم

بس هي سهلة انك ((تحب نفسك؟؟))
أعتقد ان فيه ناس عندهم مشكلة في النقطة ده... انت منهم؟؟

March 4, 2007 at 11:07:00 AM GMT+2  
Blogger Memo said...

فوق فوق فوق
انت محسسني انك مش من الكوكب ده
انت بتحب و لا ايه يا ايمون


هههههههههههههههه

واحده من بنات افكارك على ما ما
اطلع اقعد على الشازلونج و
احكيليلنا عن التفاصيل

انا قلت بس نطمن على صوتك بعد الليله دي تحياتشي

March 4, 2007 at 1:45:00 PM GMT+2  
Blogger محض روح said...

كتير لما بتصرخ بنطلع شويه من الالم الى جونا
وفعلا ظاهره صحيه جدا
بدل مالواحد يشيل فى نفسه يروح يصرخ

بس فوق
فوق
فوق
ديه تقصد بيها ايه فوق الدنيا
ومشكلها وهموما
ديما الرؤيه من فوق بتكون اوضح
اتمنالك التوفيق
سلام

March 4, 2007 at 5:54:00 PM GMT+2  
Blogger عين ضيقة said...

كويس

الحوار كمان كويس

عارف هبقى ارد عليك فى الصرخة دى فى بوست جاى عندى ان شاء الله

هو الرد المناسب جاهز من زمان

سلام

March 4, 2007 at 7:31:00 PM GMT+2  
Blogger 35L said...

السلام عليكم.....لقد افتتحت مدونة جديدة.....رجاء الاطلاع عليها و ترك تعليقات حتى أعرف هل أستمر أم لا؟.....أنا لست مدون جديد....و لكنى أغير وجهتى فى الكتابة.....شكرا

March 4, 2007 at 8:36:00 PM GMT+2  
Blogger كلبوزة لكن سمباتيك said...

فوق
فوق
اكيد فوق السطوح


بص مادام بدات الكلام بانك حد كويس يبقى لازم ناوية تسد نفسك في الاخر

كلامك عن الصرخة المتبادلة حسسني انكم قررتم ترموا رحكم من فوق


صح؟

March 4, 2007 at 9:45:00 PM GMT+2  
Blogger الدبور said...

ياعم انا عاوز اخدمك بس
مش تقلق هوصلها الصرخه
هات انت بس رقم التليفون و انا هظبطلك المسائل
اصل انت ممكن تكون صرخت سيلنت و لا حاجه فهي مش اخدت بالها
انا عاوز اكون واسطه خير وممكن ينوبنا من الحب جانب

March 5, 2007 at 3:54:00 AM GMT+2  
Anonymous Anonymous said...

هو انتم اللى صحتونى من النوم
!!!!!!!!!

March 5, 2007 at 4:01:00 AM GMT+2  
Blogger MAKSOFA said...

أحيانا الصراخ بيكون شفاء للوجع

March 5, 2007 at 9:54:00 AM GMT+2  
Blogger Tamer Nabil Moussa said...

ربنا يسعدك ياعم ايمن

واحيانا بيكون الصراخ حل سليم

------

بالنسبة للقاء هو يوم الجمعة 9 يعنى الاسيوع دة

انا هجى ان شاء الله


دة اميلى

toto2213@hotmail.com


ضفنى عندك بسرعة

عشان ارسل لك رقم الموبيل عشان لما اوصل الاوبرا ومعرفتش اجى المكان تيجى تجبنى

انا جى من بنها

ما اتنسى ايمن

تحياتى

March 5, 2007 at 10:49:00 AM GMT+2  
Blogger bagabigo said...

ميرسى يا ايمن انك اديتنى الحل انا كمان هاكلمه حالا و هاخليه ياخدنى لفوق عشان اصرخ و ارتاح انا كمان

March 5, 2007 at 1:22:00 PM GMT+2  
Blogger raspoutine said...

The Alien


شكرا لزيارتك يا باشا وانت عندك حق فعلا ساعات الواحد بيبقى محتاج حضن حنين يترمى فيه ويبكى ويحكى يمكن يستريح
واكيد لو لقينا الحضن ده اكيد هنستريح


على العموم متتأخرش يوم الجمعه وهناك نكمل موضوع الحضن ده

March 5, 2007 at 4:42:00 PM GMT+2  
Blogger raspoutine said...

Hannoda

يعنى مش بوست حلو قوى انا كتبته عادى كده وكنت فاكر ان مفيش حد ممكن يشوفو لانى كنت ساعتها فى حالة جميله
المهم يا ستى انا مش من النوع اللى بيحب نفسه
بس هحاول احب نفسى
اصل مش معنى ان الواحد يحب نفسه انه ينسى الاخرين ويبقى انانى فى تصرفاته
هحاول احب نفسى وابعد عن الانانيه والانانيين

March 5, 2007 at 4:46:00 PM GMT+2  
Blogger raspoutine said...

memo

مش عارف يا ميمو حب ده ولا اسمه ايه
ما انا قولتلك قبل كده ما تيجى نتجوز واريحك واريح البشريه كلها واهو ابقى كسبت ثواب انتى اللى اتكبرتى ومردتيش عليا
وعامله دلوقتى دكتوره نفسيه
انتى عارفه حلوة حكايه الشزلونج دى

احنا لما كنا فوق انا وهيا قعدت تقولى فاكر فيلم مطار الحب بتاع فوأد المهندس وعبد المعم مدبولى
لما قعد يقول انا مش قصير قزعه انا طويل واهبل
افتكرنا اللقطه دى وقعدنانضحك اوى
انتى كنتى معانا يا بت

March 5, 2007 at 4:51:00 PM GMT+2  
Blogger raspoutine said...

محض روح

ايوة يا دينا فوق الدنيا ومشاكلها وهمومها
برافو عليكى انتى فعلا من مواليد برج الميزان انتى اثبتيلى كده دلوقتى

March 5, 2007 at 4:53:00 PM GMT+2  
Blogger raspoutine said...

عين ضيقه
كويس
كويس
هستنى البوست بتاعك الجاى ان شاء الله

بس على فكره البوست بتاعى مفيهوش اى حوار

March 5, 2007 at 4:55:00 PM GMT+2  
Blogger raspoutine said...

35L

ربنا يكرمك ويوفقك وان انشاء الله تكتب اللى انت عايز تقولو وملكش دعوة بينا خالص احنا معاك وهنجيلك وهنقول رأينا ولو حلو يبقى كويس ولو رأينا مش حلو متقفلش المدونه


دى مدونه مش جريده رسميه عشان تقفلها
يعنى قول اللى فى نفسك قيل ما يقفلوها فى مصر كمان

March 5, 2007 at 4:58:00 PM GMT+2  
Blogger raspoutine said...

Sampateek

شكرا للتعليق اللى يموت من الضحك ده
انا مش عارف امسك نفسى
المدونه كلها بتضحك واخدة بالك
حلوة سطوح دى

March 5, 2007 at 5:00:00 PM GMT+2  
Blogger raspoutine said...

الدبور

يا عم اخدم نفسك بدل ما انت عمال تحب على نفسك والله انا خايف على عليك اوى
خالى بالك وانتى جاى اصل الطريق طويل من الاسماعيلبه لغايه الاوبرا
يعنى ابقى هات معاك كام مجله ميكى على علاء الدين لزوم التسليه واوعى ترميهم عشان هاخدهم منك اصل بحبهم اوى


وبطل زززززن بقى

March 5, 2007 at 5:10:00 PM GMT+2  
Blogger raspoutine said...

نبيذ


هوا انت صاحب الكشك بتاع السجاير اللى صحيناه واسمك نبيذ
طيب عارف لو كنت اعرف انك كده
كنت خليت السهره عندك

March 5, 2007 at 5:12:00 PM GMT+2  
Blogger raspoutine said...

مكسوفه

اكيد ساعات بيبقى شفى للوجع وساعات بيبقى الصراخ وجع من اجل الشفا

شكرا لزيارتك
ما تيجى معانا الاوبرا يا مكسوفه احنا عاملين اللقاء التالت هناك يوم الجمعه الجايه

March 5, 2007 at 5:14:00 PM GMT+2  
Blogger raspoutine said...

تامر

انت تشرف وتنور وانا ضيفتك عندى وبعتلك ارقام تليفوناتى كلها
لو عوزت اى حاجه كلمنى

هستناك يا صاحبى
دى الاوبرا نورت

March 5, 2007 at 5:16:00 PM GMT+2  
Blogger raspoutine said...

bagabigo

العفو على ايه
وبعدين الحقى بقى لحسن ساعه الحظ متتعوضش

March 5, 2007 at 5:17:00 PM GMT+2  
Anonymous Anonymous said...

عايز تصرخ ومش لاقى كلام يعبر عن اللى جواك
بس عارف جميل انك تلاقى حد يسمع لك ويتجاوب معاك
صديق كان او قريب او حبيب
المهم انه موجود فى حياتك
لان يا صديقى اسوأ شئ فى الوجود هو انك تبقى عايز تصرخ وصوتك مش طالع ومحدش بيسمع لك
تحياتى

March 5, 2007 at 5:38:00 PM GMT+2  
Blogger raspoutine said...

شيكو

شكرا لزياراتك ومتبعتك ليا

March 5, 2007 at 5:53:00 PM GMT+2  
Blogger 35L said...

بوست....مية مية يا معلم
بجد أسلوبك جميل جدا فى الكتابة..بيدخل فى القلب...بيتحس..المرة الجاية خدها الأزهر بارك علشان شكلك بتخاف من الارتفاعات....قاعد تكرر كنا فوق....كنا فوق......فى اية يا عم....سلام يا مان

March 5, 2007 at 5:55:00 PM GMT+2  
Blogger عين ضيقة said...

الحوار مع نفسك يا باشا

تحياتى

March 5, 2007 at 7:24:00 PM GMT+2  
Blogger raspoutine said...

عين ضيقه

الحوار مع نفسى
ايوة ممكن
بس انتى عارفه ان الحوار مع نفسى مخدش كتير يعنى
بس عارفه انا فرحان اوى لمتابعتك اللذيذه دى وبشكرك اوى
ويا ريت متكونش اخر زياره

تحياتى ليكى وشكرا للفت انتباهى

March 5, 2007 at 7:57:00 PM GMT+2  
Blogger raspoutine said...

35L

انت قلتلى انك مدون قديم
طيب مدونتك القديمه كان اسمها ايه
عشان بيتهيألى اسلوبك ده مش غريب عليا
على العموم هفكر فى موضوع الازهر ده

March 5, 2007 at 7:59:00 PM GMT+2  
Blogger الدبور said...

لا مش تخاف عليا خاف علي نفسك انت
انا قادر احمي نفسي و احميك كمان يلا فوق البيعه
وان شاء الله ماحد حوش

هههههههههههه

March 5, 2007 at 9:09:00 PM GMT+2  
Blogger raspoutine said...

الدبور

ميرسى لذوقك يا فندم
لكن نحن قادرين على حمايه انفسنا من اى عدوان غاشم ومن اى هجوم جو جو او ارض ارض من اى دبور
وشكرا

وعلى فكره انا لقتلك نحله بنت حلال بنت اخت دبور صاحبنا

ها قلت ايه اكلم الراجل ولا استنى لما تيجى انت وتفاتحه

انا قلت اشوفلك اى حل بدل ما تحب على نفسك كده وتبهدل الهدوم
هههههههه


سلام يا باشا والله انت راجل زى العسل

March 5, 2007 at 9:17:00 PM GMT+2  
Blogger نضـــال said...

يلا عقبالنا مانصرخ كلنا ونلاقي حد يسمع صراخناو يقولنا انت حد كويس وطيب اوي
ويلاقي حل لمشاكلنا
ده مش نق والله
:D
بس اصلك حد جميل اوي ويستاهل

March 5, 2007 at 9:43:00 PM GMT+2  
Blogger raspoutine said...

نضال
انا حد جميل وكويس
بصى بقى انا حساس من ناحيه الكلام ده
وبجد بشكرك اوى عليه
ومقولتيليش هتيجى معانا الاوبرا عشان اللقاء ولا لاء
اعتقد انى بعتلك دعوة النهاردهاو امبارح او من كام يوم
مش فاكر
بس المهم انتى لازم تبقى من الحضور اوكى

March 5, 2007 at 10:06:00 PM GMT+2  
Blogger 35L said...

مفتكرش انك تعرفنى قبل كدة.....بس أنا أتشرف بمعرفتك يا بااااااشا
bicapoo2@hotmail.com

March 5, 2007 at 10:07:00 PM GMT+2  
Blogger raspoutine said...

35L


على العموم اهل بيك صديق للراسبوتين

اميلى فى الروفايل بتاعى

March 5, 2007 at 10:23:00 PM GMT+2  
Anonymous Anonymous said...

ايمن باشا
مع انى مش بحب ظباط البوليس
انما يلا
انت عارف الالمان لما يكونوا عايزين يفرغوا شحنه غضب او حاجه مكتومه بيعملوا الحل ده
بيروحوا لطريق سريع وفاضى مهجور ويفضلوا يصرخوا ويزعقوا بصوت عالى
لحد مايتعبوا من الصراخ
الأمريكان بقى اذا كانوا اغنياء قوى يعنى
بيروحوا راكبين منطاد -بالون- ويطيروا فى الهواء يمكن الجو بينعشهم ولما يشوفوا الارض من بعيد ينسوا همومهم شويه
يلا خير
سلام

March 6, 2007 at 2:46:00 AM GMT+2  
Blogger raspoutine said...

ومين قالك بقى انى ظابط بوليس ؟؟؟؟؟؟؟

March 6, 2007 at 4:00:00 AM GMT+2  
Blogger frozen love said...

حسيت قوي بالكلام ده..بتحصلنا كلنا..بس ساعات كتير مبلقاش حد اصرخله

بوست هايل يا ايمن

تحياتي

March 6, 2007 at 4:16:00 AM GMT+2  
Anonymous Anonymous said...

والله يابنى لو مش ظابط بوليس يبقى أحسن
:)

March 6, 2007 at 9:11:00 AM GMT+2  
Blogger vision said...

الجو هناك فعلاا كده
-----------------
ياريتنى كنت معاهم..يا ريتنى كنت معاهم...........مدونه جميله اوى بجد

March 6, 2007 at 7:42:00 PM GMT+2  
Blogger أميرة said...

حاسبوا تقعوا طيب

يعنى لازم تصرخوا فوق

انا دوخت ياعم انزل صرخ تحت

March 6, 2007 at 8:27:00 PM GMT+2  
Blogger raspoutine said...

frozen

شكرا يا جميل على التعليق الجميل ده وفعلا الواحد فينا محتاج لحد يكون جانبه بأستمرار مش لازم حبيب ممكن صديق

March 7, 2007 at 1:59:00 AM GMT+2  
Blogger raspoutine said...

حسن محمود
هوا مرة تقولى يا باشا ومرة تقولى يابنى ولا عشان قولتلك انى مش ظابط
طيب انا ظابط وعارفك شايفك وهاجيبك

هههههههههههههه

تحياتى يا باشا

March 7, 2007 at 2:01:00 AM GMT+2  
Blogger raspoutine said...

camera


يا ريتك كنتى معانا فعلا

March 7, 2007 at 2:02:00 AM GMT+2  
Blogger raspoutine said...

اميره ويلز

متخافيش ما يقع الا الشاطر




و


اللى بيحب

March 7, 2007 at 2:03:00 AM GMT+2  
Anonymous Anonymous said...

باااااااشا
وسيدى البشوااات كمان
على كل حال انا عامل حسابى
الباسبور لايزال فى جيبى
والتذكره فى ايدى اليمين والشنطه فى ايدى الشمال
شفت اكتر من كده استعداد
ياابنى انا بهزر معاك
هو بس علشان أول مره أعلق عندك بس
فلازم اقلك ياباشا
عموما ياسيدى ظابط ولا مش ظابط مش مهم .انت دمك خفيف فعلا
وبعدين مالهم الظباط؟ ايه يعنى 99.99% منهم وحشين لسه فيه 00.01% كويسين
هيييييييييييه
يلا خير
دمت بخير
سلام

March 7, 2007 at 3:30:00 AM GMT+2  
Blogger raspoutine said...

حسن محمود

طيب بقولك ايه بقى
انا عايز اشزفك
وياريت تيجلنا يوم الجمعه عشان انت شكلك كده راجل زى الفل وبعدين ياعم ارمى الباسبور هوا فى احسن من مصر وحلاوة مصر وناس مصر وظباط مصر
اسمع سلام على طول لظباط مصر




........ بجد شوف روفك ايه وتعالى انا كاتب البوست الاخير وفيه التفاصبل كلها وخد ايميلى كمان اهو

yamen_4@msn.com

سلام

March 7, 2007 at 3:39:00 AM GMT+2  
Blogger شهيدة said...

كلام جميل جدا يا أيمن

وجميل أيضا أن نعرف من يعرف من بداخلنا ويصرخ معنا حتى يوفر علينا تعب إفهام الآخرين ما بداخلنا

انت الظاهر عديتني بقيت أتكمل كلام غريب أنا كمان

كلامك جميل مع انو عميق سوية على واحدة لسة جديدة على الحياة زيي

تحياتي

March 8, 2007 at 12:57:00 PM GMT+2  
Blogger raspoutine said...

شهيدة
سعيد جدا بوجودك هنا
مع انى مقصر معاكى فى الزيارات بس اوعدك انى هاكون ضيف مستمر عندك

وعلى فكرة كلامى مش عميق ولا حاجه بس كل الحكايه انى بكتب اللى جوايا بعد مابشوفو بس ببعد اخر ممكن يكون بعد تالت او رابع اهو بعد وخلاص عشان كده ممكن تحسيه عميق او سهل اوى اوى اوى للدرجه اللى تدى لنفسك فيه حريه التخيل

March 10, 2007 at 4:09:00 AM GMT+2  
Blogger بعدك على بالى said...

المهم انك طلعت اللى جواك وارتحت...

مش اى حد بيقدر يخرج اللى جواه

March 11, 2007 at 12:13:00 AM GMT+2  
Blogger سهر الليالى said...

الكبت وحش يا ايمن كويس انك صرخت
لحد ما ارتحت بس قول المكان ده فين
يمكن نحب نروح نصرخ شويه
:)
تحياتى

March 11, 2007 at 2:14:00 PM GMT+2  
Anonymous Anonymous said...

هل تعرف أن الصراخ نوع من أنواع التشفى
الشاهد الصراخ مش عاجبنى


سعيد جدا أنى قابلتك

March 11, 2007 at 5:42:00 PM GMT+2  
Blogger  ياقوت الأزهري said...

هل تعرف أن الصراخ نوع من أنواع التشفى


سعيد بأنى قابلتك

March 11, 2007 at 5:47:00 PM GMT+2  
Blogger raspoutine said...

بعدك على بالى
ياه انتى فين بقالك كتير
وحشنى كلامك اوى
وانا متشكر انك اخير افتكرتى ايمن

March 11, 2007 at 6:45:00 PM GMT+2  
Blogger raspoutine said...

ياقوت

هى التشفى دى زى الشفا ولا التظاهر بالشفا

على العموم انا شايف ان الصراخ عباره جملة اعتراضيه لمجموعة مواقف بنمر بيها فى فترة معينه وبتتخزن جوانا من غير ما نحس

نورتنا يا ياقوت
كنا عايزين نعرف رأيك فى اللقاء

March 11, 2007 at 6:53:00 PM GMT+2  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home